Меню
Меню

Информация за доставка

1. Доставка с куриер (за цялата страна).

Доставката на територията на България се извършва чрез куриерската фирма Еконт Експрес. Доставката се извършва за един работен ден (с изключение на малките населени места, които се обслужват по график от Еконт експрес). В зависимост от желанието на клиента, доставката може да бъде направена до офис на Еконт експрес или до адрес на клиента. Цените за доставка се определят по тарифа на куриерската фирма и зависят от теглото, размерите на пратката и сумата на наложения платеж (ако има такъв). Всички разходи (за куриерски услуги) за транспортиране на стока до и от клиента са за негова сметка освен ако изрично не е договорено друго.

Безплатна доставка за поръчки на стойност над 80 лв. до офис на Еконт и над 100 лв. до адрес.
Цената за доставка до офис на Еконт започва от 4,25 лв. (Цената за доставка, зависи от сумата за наложен платеж и тегло на пратката. Ако поръчката е платена предварително по банка, сумата за доставка ще по-ниска.).
Цената за доставка до адрес започва от 5,50 лв. (Цената за доставка, зависи от сумата за наложен платеж, тегло на пратката и дали в населеното място има офис на Еконт. Ако поръчката е платена предварително по банка, сумата за доставка ще е по-ниска.).

1.2. Допълнителни условия по доставка.

Срок за изработка:
- Стандартна изработка - 2 работни дни.
- Бърза изработка - 6 работни часа (в периодите 22.11-31.12 и 01.02-14.02 е възможно да има забавяне, за което уведомяваме допълнително всеки клиент преди изработване на поръчката).
Срокът за изработка, започва да тече след одобрение от страна на клиента.

ВАЖНО: При доставка, клиентът е длъжен да отвори пратката и да провери дали е запазена нейната цялост В ПРИСЪСТВИЕТО на куриера. Ако продуктът е счупен или увреден, необходимо е задължително да го обяви на куриера в момента на доставката. В случай на констатирани увреждания на пратката и опаковката, съвместно с куриера на Еконт, се съставя констативен протокол в два екземпляра по един за всяка от страните, в който се описва вида, състоянието на опаковката и наличното съдържание на пратката. В противен случай, стойността на пратката и на доставката остават за сметка на клиента. "Чeйси 31" ООД не носи отговорност за повредени пратки, които не са обявени в присъствието на куриер.

УТОЧНЕНИЕ: Клиентът има задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай, че клиента не бъде открит на посочения адрес или е подал грешен/непълен адрес, втората доставка се заплаща допълнително от него.

1.3 Забавяне на доставка.

"Чeйси 31" ООД не носи отговорност при забавяне на пратки от страна на куриерските фирми, поради влошени метеорологични условия или друга причина, независеща от "Чeйси 31" ООД. В периодите 22.11-31.12 и 01.02-14.02 е възможно да има забавяна на доставките от страна на куриерските фирми от 24 до 72 часа, затова ви съветваме да избирате доставка до офис на куриер.

Сравнение на продукти

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“.

Ние и нашите партньори съхраняваме и/или имаме достъп до информация на устройството като уникални идентификатори в бисквитките за обработване на лични данни с цел предоставяне на възможност на нашите клиенти да разглеждат, запаметяват и поръчват предлаганите в този онлайн магазин продукти. 

Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки.